Hogwart- Nasze życie

Pogoda: +6° C, lekkie opady


#1 2013-03-08 17:46:42

 Quinn Black

Klasa VI- Slytherin

Zarejestrowany: 2013-03-06
Posty: 112
Punktów :   

Spis Zaklęć

Zaklecia Zwykle



• Alohomora

    Działanie: Otwiera różne zamki na przykład w drzwiach czy kufrach



• Abdico Visus

    Działanie: Czyni niewidzialnym
   


• Aperacjum

    Działanie: Pokazuje niewidzialny tusz.



• Aquamenti

    Działanie: Wypuszcza spory strumień wody z różdżki.



• Avis

    Działanie: Powoduje pojawienie się stada fruwających ptaków przypominających kanarki.



• Accio

    Działanie: Sprawia, że pomyślany przedmiot przylatuje do osoby rzucającej owe zaklęcie.
   


• Bullae

    Działanie: Tworzy bańkę, która zatrzymuje ciepło wewnątrz.
   


• Bąblogłowy

    Działanie: Tworzy bańkę powietrza wokół głowy.
   

• Calefactio

    Działanie: Grzeje wodę; im dłużej stosowane, tym ciecz staje się cieplejsza
   


• Costurar

    Działanie: Sprawia, że igła sama przeszywa materiał



• Cantata Somono

    Działanie: Zaklęcie bezróżdżkowe, wymówione osobie do ucha, powoduje sen bez żadnych snów



• Cantabunt Mihi

    Działanie: Powoduje granie instrumentu muzycznego.



• Chłoszczyść

    Działanie: Czyści oraz sprząta.



• Carpe Retractum

    Działanie: Zaklęcie służące do przyciągania różnych przedmiotów leżących daleko oraz służące jako lina do przemieszczania się na przykład między brzegami rzeki.
   

• Cave Inimicum

    Działanie: Wyczarowuje barierę, która alarmuje gdy w okolicy pojawia się obca osoba.
 


• Zaklęcie Czterech Stron Świata

    Działanie: Różdżka obraca się w kierunku północy.
   


• Diffindo

    Działanie: Służy do rozcinania roślin czy skóry.
   


• Dissendium

    Działanie: Otwiera przejście do Hogsmeade ukryte za posągiem Jednookiej Wiedźmy.
   


• Depulso

    Działanie: Służy do przesuwania sprzętów, jak również do przełączania oddalonych od czarującego przycisków i dźwigni.
y


• Engorgio

    Działanie: Powiększa małe obiekty.
 


• Erecto

    Działanie: Stawia np. namioty
   


• Evanesco

    Działanie: Powoduje znikanie małych przedmiotów.
   


• Episkey

    Działanie: Leczy uszkodzenia ciała.



• Essentia Mirabile

    Działanie: Pwoduje przyjemny zapach. Różni się w zależności od osoby je rzucającej, jednak zazwyczaj jest to woń kwiatowa. Dość proste do nauczenia, ale wymaga wyobraźni.



• Fidelius Charm

    Działanie: Bardzo złożone; przeciwzaklęcie Insania amentia; powolne działanie



• Firersneak

    Działanie: Zaklęcie tworzy potężnego węża z ognia



• Firehutchcath

    Działanie: Tworzy magiczna klatkę, całą w płomieniach. Zwykle służy do łapania magicznych stworzeń, które nie podejdą do krat, bojąc się ognia.



• Finite

    Działanie: Kończy działanie niektórych czarów.



• Ferula

    Działanie: Opatruje uszkodzenia ciała.



• Zaklęcie Fideliusa

    Działanie: Wyjątkowo skomplikowane zaklęcie, przy którym dochodzi w sposób magiczny do ukrycia tajemnicy w duszy egzystującego człowieka. Informacja zostaje schowana w wybranej osobie, nazywanej Strażnikiem Tajemnicy, więc nie można jej odnaleźć, chyba że sam Strażnik Tajemnicy zechce ją wyjawić.
   


• Flagrante

    Działanie: Zaklina przedmiot w taki sposób, że dotknięty przez kogokolwiek rozgrzewa się do wyjątkowo wysokich temperatur.



• Fringere

    Działanie: Tworzy na jakiś czas powłokę chłodzącą i łagodzącą ból; przydatne przy poparzeniach.
   


• Furnunculus

    Działanie: Powoduje pojawienie się na twarzy białych krost i piekących bąbli.



• Geminio

    Działanie: Powiela małe obiekty.
   


• Glacius

    Działanie: Zamraża.
 


• Homenum Revelio

    Działanie: Ujawnia ludzką obecność na danym obszarze.



• Incarcerous

    Działanie: Powoduje pojawienie się pęt od razu krępujących ofiarę.
   

• Impetum

    Działanie: Wywołuje agresję w danej istocie.



• Incendio

    Działanie: Podpala.
   


• Imperius

    Działanie: Zaklęcie niewybaczalne służące do przejęcia kontroli nad inną żywą istotą.



• Immobilus

    Działanie: Unieruchamia ofiarę spowalniając ją przy okazji.



• Impervius

    Działanie: Nadaje celowi właściwości odrzucające, tak że nie można jej dotknąć.
 


• Jęzlep

    Działanie: Powoduje przyklejenie się języka do podniebienia, co uniemożliwia wypowiadanie się.



• Levatur Dolor

    Działanie: Uśmierza niewielki ból np. głowy



• Locomotor

    Działanie: Służy do przemieszczenia różnych obiektów
   


• Lucidum Somono

    Działanie: Powoduje sen, który śniąca osoba może kontrolować



• Lumos

    Działanie: Powoduje wydobywanie się światła z końca różdżki



• Morsmordre

    Działanie: Wyczarowuje na niebie Mroczny Znak czyli zieloną czaszkę, z ust której wychodzi wijący się wąż.
   


• Muffliato

    Działanie: Sprawia, że osoba która została zaczarowana słyszy nieokreślone brzęczenie, przez co nie może podsłuchać rozmowy czarującego.



• Nigtycryt

    Działanie: Przywołuje ogromne rzeczy z dużych odległości.
 


• Nox

    Działanie: Gasi światło na końcu różdżki wywołane zaklęciem Lumos.
   


• Orchideus

    Działanie: Powoduje, że z końca różdżki wystrzela ozdobny bukiet świeżych kwiatów.
 


• Obliviate

    Działanie: Usuwa wspomnienia i modyfikuje pamięć.



• Perriculum

    Działanie: Powoduje wystrzelenie z różdżki czerwonego snopu iskier, który działa podobnie do racy.
   

• Portus

    Działanie: Zamienia przedmiot w świstoklik.
 


• Piertotum Locomotor

    Działanie: Ożywia rzeźby i inne martwe przedmioty.
 


• Priori Incantatem

    Działanie: Wywołuje retrospekcję czarów konkretniej różdżki, do rzucenia których posłużyła.
   


• Protego Totalum

    Działanie: Sprawia, że dany obszar jest trudny do wykrycia przez niepożądanych.
   


• Quartario

    Działanie: Sprawia, że dana rzecz waży tylko jedną czwartą swojej rzeczywistej wagi
   


• Reparo

    Działanie: Naprawia zepsute lub zniszczone przedmioty.



• Repello Mugoletum

    Działanie: Sprawia, że mugole nie widzą danego obiektu.



• Rigentibus

    Działanie: Zmienia temperaturę ognia, sprawiając że płomienie nie są w stanie w żaden sposób uszkodzić naskórka, jedynie mile go łaskoczą.



• Wingardium Leviosa

    Działanie: Unosi wskazany przedmiot.
   

• Silencio

    Działanie: Wycisza abosloutnie.



• Salvio Hexia

    Działanie: Ochrania miejsce, w którym czarujący przebywa.
   


• Subjugatio

    Działanie: Pozwala ujarzmić płomyk, lub przy większej umiejętności opanowania zaklęcia, ogień w kominku. Dzięki niemu, ognik może przybrać dowolną formę, przez czarodzieja wymyśloną: Zwierze, twarz człowieka itp.
   


• Upiorogacek

    Działanie: Zaklęcie stosowane zazwyczaj dla żartów, wywołuje obrazy potwornych potworów i zjaw rodem z koszmarów sennych.
   


• Volate Asenderay

    Działanie: Wysoko podrzuca małe obiekty, jednak bez jakiś większych szkód.












Zaklecia Ofensywne




• Arania Exumei

    Działanie: Zadaje ból pajęczakom.
   


• Avada Kedavra

    Działanie: Najgroźniejsze z Zaklęć Niewybaczalnych, nieodwracalne, za jego sprawą uśmiercić można każdą istotę i nie ma na nie przeciwzaklęcia. Czarowi towarzyszy zielony błysk i świst. Użycie go przeciw istocie ludzkiej karane jest dożywotnim pobytem w Azkabanie.
   


• Bombarda

    Działanie: Całkowicie niszczy wszystkie rzeczy pod wpływem wybuchu
 


• Bombarda Maxima

    Działanie: Potrafi zniszczyć duże powierzchnie.
 


• Cistam Dolorum

    Działanie: Powoduje ból klatki piersiowej, a po chwili niemożność oddychania



• Confringo

    Działanie: Powoduje eksplozję danego przedmiotu.



• Conjunctivitis

    Działanie: Oślepia ofiarę. Działa równie silnie na zwierzęta gruboskórne (smoki, trolle, olbrzymy), jak Drętwota na istoty ludzkie.


• Confundus

    Działanie: Zmienia działanie mugolskich i magicznych przedmiotów lub dezorientuje zaczarowane osoby.
   


• Cruciatus

    Działanie: Jedno z Zaklęć Niewybaczalnych. Sprawia ofierze ogromny ból
   

• Drętwota

    Działanie: Oszałamia i powoduje silną drętwotę ciała, a w skrajnych przypadkach nawet utratę przytomności.
 


• Deprimo

    Działanie: Robi duże dziury w drewnie.
   


• Duro

    Działanie: Przemienia w kamień dowolny obiekt lub osobe.
   


• Diminuendo

    Działanie: Zmniejsza i unieszkodliwia potencjalną ofiarę.



• Everte Statum

    Działanie: Wyrzuca w powietrze tego, w kogo było wcześniej wymierzone.



• Expulso

    Działanie: Powoduje odpychanie o działaniu odśrodkowym, więc gdy trafi w środek grupy osób, wszystkie zostają odrzucone na boki.



• Fraxinus avis

    Działanie: Z końca różdżki wylatuje płomień w postaci Feniksa. Każde trzepnięcie ptasich skrzydeł, wznosi ognisty podmuch, a obiekt w który został wymierzony, natychmiast zajmuje ogień i błyskawicznie spopiela. ( Dotyczy to jedynie obiektów drewnianych lub różnego rodzaju tkanin.)


• Fraxinus ignis

    Działanie: Ognisty bicz staje się przedłużeniem różdżki, w momencie uderzenia o podłogę (nie istotne jest, z jakiej materii) pozostawia ścieżka ognia, odgradzająca przeciwnikowi drogę ucieczki. Tak jak w przypadku prawdziwego bata, natrafiając na jakikolwiek przedmiot, może go przewrócić lub częściowo uszkodzić.



• Flippendo

    Działanie: Popycha lub przesuwa małe przedmioty.



• Formidul Somium

    Działanie: Wywołuje śpiączkę, podczas której widzi się swoje największe koszmary. Bardzo trudne do złamania.


• Insania amentia

    Działanie: Powoduje szaleństwo.



• Horrednum Tantibus Somnium

    Działanie: Wywołuje najgorszy koszmar.



• Lacarnum Inflamarae

    Działanie: Powoduje, że z różdżki wystrzeliwuje niewielki płomień.



• Levicorpus

    Działanie: Sprawia, że niewidzialna siła unosi przeciwnika za kostkę u jednej z nóg trzymając go głową w dół ku uciesze czarującego.



• Mortaddin

    Działanie: Zbija nawet wiele stworzeń na raz.
   


• Oppungo

    Działanie: Wyczarowuje małe ptaszki i zmusza je do ataku na wrogą czarującemu osobę.



• Obscuro

    Działanie: Sprawia, że na oczach przeciwnika pojawia się czarna opaska, której nie jest w stanie zdjąć sam.
   


• Petrificus Totalus

    Działanie: Powoduje porażenie ciała przeciwnika.
   


• Pila Vinculius

    Działanie: Wystrzeliwuje w kierunku celu zwiniętą kulę łańcuchów.



• Relashio

    Działanie: Sprawia, że z różdżki wytryskuje strumień ognia (w wodzie jest to strumień wrzątku) można go użyć do poparzenia osoby bądź spalenia czegoś
   


• Serpensortia

    Działanie: Wyczarowuje węża, który po chwili atakuje przeciwnika.
 


• Somnium

    Działanie: Powoduje natychmiastowy, mocny sen, z którego trudno wybudzić



• Somnium Libidins

    Działanie: Wywołuje sen zaspokajający fantazje erotyczne.



• Somnium Libidins

    Działanie: Wywołuje przyjemny sen na konkretnej osobie.
i


• Somnolento Obducto

    Działanie: Wyczarowuje mgiełkę, która stopniowo usypia.
 

• Somnolento Obducto

    Działanie: Powoduje pojawienie się na małym obszarze ruchomych piasków.



• Sectumsempra

    Działanie: Powoduje rozległe i głębokie rany na ciele.



• Szatańska Pożoga

    Działanie: Rozpala ogromny, wręcz niemożliwy do powstrzymania ogień, który formuje się w różne bestie i trawi niemal wszystko na swojej drodze.



• Tarantallegra

    Działanie: Zmusza przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg.



• Visco Nocturna

    Działanie: Paraliżuje cel poprzez strach, obezwładniając go



• Zeiutmy

    Działanie: Przeklina.









Zaklecia Defensywne



• Ascendio

    Działanie: Ze sporą siłą pociąga różdżkę przeciwnika, we wskazanym przez rzucającego czarodzieja kierunku.



• Bloodblons

    Działanie: Chroni poprzez więzy krwi.



• Expekto Patronum

    Działanie: Zaklęcie obronne, używane do wyczarowania Patronusa czyli mgiełkowej tarczy, która jest rodzajem pozytywnej energii, o kształcie charakterystycznym dla każdego czarodzieja. Używany do obrony przed dementorami Wyczarowany patronus może także służyć jako „listonosz", gdy chcemy przekazać komuś ważną wiadomość.



• Ignis flamine

    Działanie: Wywołuje podmuch o wysokiej temperaturze, zmuszającego przeciwnika do ochrony twarzy, odwrócenia głowy. W zależności od dystansu, w jakim się znajduje przeciwnik ( do 3,5 metra) może wywoływać zaczerwienienie skóry, będące wynikiem lekkiego oparzenia, oraz łzawienie oczu.
 

• Liberacorpus

    Działanie: Jest zaklęciem przeciwdziałającym Levicorpus.



• Membra Solveret

    Działanie: Zaklęcie bezróżdżkowe, powoduje wyswobodzenie z więzów magicznych czy też fizycznych (liny, kajdany, łańcuchy).
   

• Protego

    Działanie: Wytwarza krótko działającą magiczną barierę, która chroni rzucającego czar przed zaklęciami i przed atakami przedmiotami.



• Protego Horriblis

    Działanie: Sprawia, że pomyślany przedmiot przylatuje do osoby rzucającej owe zaklęcie.
 







Transmutacja




• Audit Ignis

    Działanie: Ze sporą siłą pociąga różdżkę przeciwnika, we wskazanym przez rzucającego czarodzieja kierunku.
 


• Densaugeo

    Działanie: Jest w stanie wydłużyć przednie zęby.



• Draconifors

    Działanie: Przekształca przedmioty wykonane z kamienia lub minerału w małe, żywe latające smoki, którymi można przez krótki czas kierować.



• Glisseo

    Działanie: Wygładza nawet duże bardzo pokrzywione powierzchnie.
   


• Reducio

    Działanie: Redukuje rozmiary przedmiotów.



• Serpens Drako

    Działanie: Czarodziej jest w stanie wyczarować iluzje smoka o wyjątkowo realistycznym wyglądzie. Jednak nie jest w stanie nim latać, wydmuchiwany ogień nie jest w stanie niczego spalić, iluzja może jedynie przestraszyć bądź też zmieść coś z pomocą poruszanego powietrza



• Quietus

    Działanie: Wytwarza krótko działającą magiczną barierę, która chroni rzucającego czar przed zaklęciami i przed atakami przedmiotami.


http://24.media.tumblr.com/tumblr_lm8rbmTWF61qdoa6uo1_500.gif

                                                                                                                                    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6ix8tmhwE1rsw0coo3_500.gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.lifehousemusic.pun.pl www.vsmarbar.pun.pl www.kolo100olsztyn.pun.pl www.snajper.pun.pl www.odk1.pun.pl